Wsparcie organizatora

Będziemy twoją prawą ręką w działaniach logistycznych podczas wydarzenia. Dzięki temu zyskasz gwarancję, że nic nie stanie na przeszkodzie, by event odniósł zasłużony sukces. Nasi specjaliści mogą pracować zdalnie lub na miejscu, jeśli zajdzie taka potrzeba. W każdej chwili jesteśmy gotowi, by udzielić odpowiedzi na pojawiające się pytania i reagować niezwłocznie.

W ramach wsparcia organizatora eventu oferujemy m.in.:

  • profesjonalną i wielofunkcyjną aplikację recepcyjną, która maksymalnie przyspieszy obsługę zaproszonych gości,
  • dedykowanego zdalnego opiekuna wspierającego na czas trwania wydarzenia,
  • pomoc techniczną na miejscu,
  • wprowadzenie i bieżącą aktualizację treści w panelu administracyjnym aplikacji mobilnej i strony www,
  • stały dostęp do najważniejszych informacji i powiadomień.

Do dyspozycji Event Managerów oddajemy aplikację recepcyjną ze skanerem kodów (QR, paskowych). Jakie daje korzyści? Jak działa?

APLIKACJA RECEPCYJNA

  • umożliwia sprawną weryfikację przybyłych osób manualnie (wystarczy, że uczestnik poda nazwisko lub ID rejestracji) lub za pomocą skanera kodów,
  • generuje automatyczną odpowiedź o liczbie obecnych gości,
  • pozwala dyskretnie sprawdzić status każdej osoby i określić, czy np. jako VIP wymaga szczególnej opieki,
  • daje możliwość dodawania komentarzy na liście osób, dzięki którym w trakcie wydarzenia lub po jego zakończeniu można wykonać konkretne działanie, np. wystawić fakturę.

Wszystko to jest możliwe dzięki temu, że aplikacja mobilna zawiera SKANER KODÓW (QR, paskowych), który:

  • po pierwsze służy do ekspresowej odprawy uczestnika wydarzenia na recepcji,
  • a po drugie ma zastosowanie przy bieżącej obsłudze uczestników w trakcie trwania eventu.

Przykład?

Uczestnik chce wypożyczyć sprzęt, np. do tłumaczeń. Musi więc zgłosić się do organizatora, który za pomocą aplikacji mobilnej jest w stanie udokumentować akcję. Wystarczy, że wybierze odpowiednią pozycję w menu, zeskanuje kod uczestnika i może bezpiecznie wydać niezbędne akcesoria. Jest to możliwe dzięki temu, że nasi specjaliści przed eventem definiują w panelu administracyjnym aplikacji mobilnej propozycje działań, które mogą się wydarzyć.

Nowoczesna technologia maksymalnie skraca czas obsługi pojedynczego uczestnika. Podnosi to jakość świadczonej usługi, a finalnie wpływa na pozytywną ocenę samego wydarzenia.